ناتو از آماده باش بیش از ۵۰۰ هزار سرباز تحت نظارت این ائتلاف خبرداد سفر وزیر کشور به عراق نگرانی اسرائیل از حمله بعدی حوثی‌ها کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند واکنش اوباما به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳) درخواست جمهوری‌خواهان از بایدن برای استعفا از ریاست‌جمهوری نتانیاهو با بایدن در آمریکا دیدار می کند چه کسی جایگزین بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود + لیست گزینه های احتمالی واکنش ترامپ به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا آغاز مذاکرات آتش‌بس غزه از پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد + تصویر تداوم حملات موشکی-پهپادی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۳۱ تیر ۱۴۰۳) محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی ارتش لبنان | ۲ نظامی لبنانی زخمی شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد
سرخط خبرها

ارتش اسرائیل با طرح حمله زمینی به رفح موافقت کرد

  • کد خبر: ۲۱۱۲۷۳
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
ارتش اسرائیل با طرح حمله زمینی به رفح موافقت کرد
ارتش رژیم صهیونیستی در تکمیل اقدامات جنایتکارانه خود با طرح حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه موافقت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: طرح‌های عملیات نظامی در رفح را تایید کردم.

وی در این باره تصریح کرد: در صورت لزوم این طرح را صرفا از جنبه سیاسی مورد بررسی قرار خواهیم داد و آماده اجرای آن هستیم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در تکاپو برای توجیه حمله به رفح گفت: هرچه حلقه محاصره بر حماس تنگ‌تر شود، هدف جنگ زودتر محقق خواهد شد.

وی به زعم خود افزود: تعمیق عملیات نظامی در نوار غزه، دستیابی به توافقی واقع‌بینانه برای بازگرداندن گروگان‌ها (اسرای صهیونیست در غزه) را تضمین می‌کند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شد.

این در حالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از اختلاف بین نتانیاهو و هرتزی هالوی بر سر عملیات احتمالی در رفح پرده برداشت.

رسانه صهیونیستی «کان» شنبه شب گزارش داد که آمریکا از اسرائیل خواست که از عملیات نظامی و حمله به رفح بویژه در ماه (مبارک) رمضان خودداری کند.

حماس، عربستان، امارات، مصر و قطر و شماری از کشور‌های اروپایی ازجمله فرانسه، انگلیس و اتحادیه اروپا نیز نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->